אולפן בית מציג: קורס בשפת הסימנים הישראלית! 
קורס מבוא לשפת הסימנים בו נלמד את יסודות השפה, אוצר מילים שימושי, איך לבנות משפטים ובכלל נבין מה היא שפת הסימנים ונייצר לעצמנו דלת לעולמם התרבותי של החירשים וכבדי השמיעה. המטרה שלנו היא ללמד אתכם – איך לדבר עם אדם חירש.

למה ללמוד שפת הסימנים בכלל?

שפת הסימנים היא השפה השקטה שיש סביבנו. ללמוד אותה זה ממש כמו ללמוד כל שפה שנייה אחרת – רק ללא חוש אחד. זו חוויה אינטלקטואלית ופותחת ראש, המאפשרת לנו להכיר תרבות שלמה המתרחשת סביבנו. בין אם אתן סקרניות או באמת זקוקות לשפת הסימנים לצרכי היום יום שלכן – אנחנו מבטיחים קורס כיף, מאתגר ומלמד, ובאמת חוויה על חושית!

מורה התכנית

מאור בן זאב הוא מורה לשפת הסימנים בשבע השנים האחרונות. אולי ראיתם אותו ב׳סליחה על השאלה׳ או בסרטונים שלו באינסטגרם וביוטיוב. מאור הוא מורה מבית, בעל תואר בחינוך מיוחד, עובד ועוסק בחינוך כבר מעל 10 שנים, ועובד באקדמיה ללשון עברית כרכז המחלקה לשפת הסימנים הישראלית. מאור מלמד חירשים וגם שומעים את שפת הסימנים, התחביר שלה, ועל תרבות החירשים בישראל.
 

התכניות בנויה כשבעה שיעורים בני שעתיים אקדמיות כל אחד. ככל השיעורים באולפן בית, גם השיעור בשפת הסימנים נלמד ללא שימוש בשפות מתווכות – ולכן הוא מאופיין בשקט רב אך רעש ויזואלי רב. את ההסברים מלווה מצגת מפורטת, ואחרי כל שיעור מקבלים התלמידים עדכון על כל הנלמד בשיעור בגוגל קלאסרום וחוברות למידה דיגיטליות. 

בכל שיעור נלמד כיצד להביע את עצמנו באמצעות הסימנים של שפת הסימנים הישראלית, אבל גם נבין כיצד היא בנויה, מהם המאפיינים הלשוניים שלה, מה ההגיון שמאחורי תנועות הידיים – שלעין לא מיומנת נראות לפעמים אקראיות לגמרי – וגם נכיר מקרוב את התרבות שנלווית לשפת הסימנים.

קורסים קרובים

No items found

שאלות נפוצות

Open chat
Shalom!
Shalom!
How can we help you?